dimecres, 5 de juny del 2019

Portafoli: Memòria del curs

A principi de curs les meues expectatives no eren molt altes, degut que el temari que vam començar a donar em pareixia molt complicat i vaig fer molts esforços per a aprovar els primers dos trimestres, per què els pronoms febles em costen molt.

El blog l'hem utilitzat per a fer entrades molt diverses, opinions, dades personals i treballs sobre els llibres de lectura. Aquestes entrades crec que m'han ajudat molt per a batxillerat, perquè amb l'elaboració d'aquestes he millorat la meua ortografia en Valencià.


Les meues entrades al blog preferides són:



1 comentari:

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...