diumenge, 9 de juny del 2019

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que en començar el curs m'esperava el mateix que vàrem fer l'any passat amb Anna Gascón: escriure redaccions, llegir novel·les, debatre, fer treballs en equip... La cosa que és puc anomenar "novetat" amb més distinció és l'ús del blog. Ja que l'any passat escrivíem tot al drive. He de dir que aquest canvi no ha suposat massa diferència per a mi perquè bàsicament és el mateix, el blog sent més específic, on tots els alumnes podem interactuar, llegir i comentar les entrades dels companys. En conclusió, a mi el blog em pareix una bona manera d'escriure en grup i m'agrada sobretot el fet que poder llegir les entrades dels meus companys. Sí que crec que podria ser útil per al curs que vé, ja que enguany ha funcionat perfectament.
Respecte a activitats que m'agradaria destacar: 1 seria l'entrada de la biografia lingüística, m'ha paregut una manera estupenda que aprofitem un poc també per a parlar de la nostra família i els nostres orígens, a més a més he gaudit molt llegint les entrades dels meus companys. També m'agradaria destacar quan Isabel va portar uns articles d'un periòdic que parlaven d'inclusió de tot tipus de cossos i vàrem tenir un xicotet debat.
Si haguera de destacar entrades pròpies, una seria la proposta de deures. Crec que objectivament està ben estructurada, redactada i es fa l'ús de vocabulari ric.
Per finalitzar el que a mi m'agradaria veure més és el treball cooperatiu en grup on els companys ens ajudem entre nosaltres.

1 comentari:

  1. Molt bé, Carmen. La foto ha faltat. I etiquetar bé perquè no coste tant locaitzar les entrades.

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...