divendres, 7 de juny del 2019

Memòria del portafoli i del curs.

A principis de curs, m'esperava que en l'assignatura de valencià notaria un major nivell al de l'any passat, també pensava que no anàvem a fer moltes activitats interactives però no ha sigut així. Pense que la creació d'un blog ha sigut una bona idea. És un lloc en el qual es poden penjar tots els treballs dels alumnes, i aquesta és la raó per la qual em pareix molt més pràctic que el drive que utilitzàvem l'any passat, ja que no cal enviar un correu cada vegada que acabes una redacció.

La idea que les entrades foren públiques al principi no m'acabava d'agradar, però ara pense que si fas una entrada en la qual t'has esforçat pot ser bona idea que tota la gent puga accedir a ella i gaudir-la igual que tu.

El fer tantes entrades durant el curs ens ha ajudat a millorar la nostra expressió escrita. En la meua opinió també ens ha motivat més a escriure. A mi en general totes les entrades m'han paregut prou interessants però la que més he gaudit és sense cap dubte la biografia lingüística. Aquesta no ha sigut només una redacció sinó que ha sigut una espècie de treball de recerca sobre la teua família. Gràcies a aquesta entrada he pogut esbrinar moltes coses que no sabia dels meus avis i besavis, per això pense que ha sigut molt útil. Crec que així es demostra que si s'escull un tema interessant la motivació augmenta i s'aconsegueixen molts millors resultats.

(ací deixe l'enllaç de la meua entrada: https://portafolidequartb.blogspot.com/2019/06/biografia-linguistica_2.html)

Per a acabar en una reflexió general del curs, he de dir que aquesta assignatura m'ha deixat molt impressionada. M'ha agradat que igual que l'any passat hem fet altres coses a banda d'exàmens; per una banda el que ja he comentat del blogger, però per altra han sigut els videolits, que en general sempre m'ha agradat fer. També les lectures han sigut prou interessants, però el que més he gaudit ha sigut la Valencianada. Acabaré parlant d'aquesta activitat que ens ha permés aprendre a moure'ns per la ciutat, història i a relacionar-nos en valencià.






1 comentari:

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...