dijous, 6 de juny del 2019

Memòria del portafoli i del curs

Les meues expectatives a principi de curs no eren molt esperançadores. Em pensava, i no crec que era l'únic, que aquesta assignatura anava a ser de les típiques on t'estudies el llibre sencer per després redactar a un examen, però estava enganyat. Quan la professora ens va transmetre la idea del blog em va cridar molt l'atenció, ja que anteriorment havíem tingut experiència amb aquesta plataforma, i m'havia agradat. Els treballs al blog m'han paregut molt innovadors i didàctics, ja que hem treballat els continguts que hem donat a classe d'una manera més atractiva.

Si he de destacar alguna entrada en especial, seria la de la biografia lingüística, ja que m'ha paregut molt interessant investigar sobre l'evolució de la llengua a la meua família. Un altre treball que m'ha agradat ha sigut el de la proposta de deures, ja que hem pogut expressar el nostre punt de vista respecte als deures i a més, hem donat una proposta alternativa.

Respecte als escrits propis que em pareixen més bons, destacaria la meua biografia lingüística, ja que té molta informació recavada, i la de la persona que admire, per la mateixa raó que l'anterior.

No tinc cap suggeriment dirigit al curs o la professora, tot em pareix com ha d'estar.


1 comentari:

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...