dijous, 6 de juny del 2019

Memòria del portafoli i del curs


La meua expectativa al principi de curs era intentar passar l'assignatura el millor possible i intentant aprendre tot el que m'havien d'ensenyar. Al portafoli hem pujat les nostres redaccions i les nostres opinions personals sobre temes proposats a classe, m'ha servit per a practicar la meua escriptura en valencià i veure els errors que faig, jo pense que és una bona activitat per als de 1r de bat perquè fan més fàcil la correcció i la redacció dels textos.

La biografia lingüística m'ha paregut un projecte molt interessant per a descobrir coses de la meua família que no sabia, també la de les marques al meu dia a dia és una bona forma d'exposar la meua opinió.

El curs en general m'ha agradat però encara podríem haver fet coses més diferents.




Resultado de imagen de verano

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...