dijous, 6 de juny del 2019

Memòria del portafoli i del curs


Al principi de curs pensava que l'assignatura "valencià" em resultaria poc dificultosa perquè els darrers cursos vaig aconseguir una mitjana de notable alt, però per a la meua sorpresa no ha sigut així. Pense que he baixat molt, ja que jo no estava acostumada a fer exàmens tan pràctics ni a la nova forma d'ensenyament d'una altra professora. Com a novetats destacaria la incorporació d'un blog on podem escriure redaccions i així practiquem l'escriptura i l'ortografia el qual em pareix sublime, ja que a més són puntuables per a l'assignatura en si. El que sí que m'ha paregut innecessari i molt dificultós han sigut els exàmens pràctics amb aquest format.Òbviament sé que hem de fer-los però no m'agrada gens la forma en la qual estan enfocats, ja que no exercites el raonament sinó que memoritzes per a després aprovar i l'endemà ni recordes. També trobe a faltar activitats més teòriques perquè pense que tenen la mateixa importància. Jo preferisc un format "tipus test" per a la secció pràctica (pronoms, verbs, barbarismes...) combinat amb preguntes teòriques o una redacció. Els textos que més m'han agradat (fets per mi) han sigut el de Viola D'avis i la biografia lingüística, el primer perquè és una persona que indirectament m'ha obert molt els ulls d'una forma o altra i la segona perquè m'ha ajudat a conéixer millor les meues arrels i a valorar la importància de la llengua. Per a finalitzar voldria dir que quart ha sigut un curs meravellós, ple de noves experiències i de creixement personal i espere que batxiller siga igual de genial.






Resultado de imagen de ies francesc ferrer i guàrdia





















1 comentari:

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...