dimecres, 5 de juny del 2019

Memoria del portafoli i del curs


La meua expectativa a principi de curs era d'aprovar 4t ESO sense anar fatal, cosa que no he pogut complir per alguns problemes que a poc a poc ja s'estan solucionant. Quan vaig tindre la primera classe de valencià i ens varen dir de fer un blog em vaig espantar perquè no tenia ni idea de com fer-ho. Ara a finals de curs que estic intentant aprovar totes les assignatures que puga i treure la millor mitjana per a entren en l'FP que vull en el institut que més m'agrada. Però encara que he tingut dificultats, m'ho he passat molt bé en aquest curs i també he mitjana après molt.

Amb el blog m'ha ajudat ha narrar millor i la meua terapeuta m'ha dit que narrar textos en idiomes diferents del matern era bo per a la tècnica del caragol que fa poc em varen detectar.

Jo crec que el blog pot servir perfectament per a Bat però no sé si en Bat tindran temps per a fer tants comentaris al blog. Una de les entrades que més m'agradat ha sigut la de descriure i parlar sobre alguna persona famosa que t'agradara molt. L'única suggerència que tinc per a la professora és que fem més activitats de llibre o donar més teoria escrita per a tindre totes les coses que hem d'estudiar.



1 comentari:

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...