diumenge, 18 de novembre del 2018

Joël Dicker

Joël Dicker és un escriptor suís. Va nàixer el 16 de Juny del 1985 a Ginebra, ara té 33 anys. Fill d'una mare bibliotecària i d'un pare professor de francés, sembla que la seua vida com a autor de llibres en francés ja estava predeterminada. El naixement del seu primer llibre "El Tigre" als 19 anys va ser provocat per un concurs de relats, el qual Dicker no va guanyar degut a que el seu relat era tan perfecte per a la seua edat que el jurat creia que l'havia plagiat. Finalment "El Tigre" seria guanyador d'un premi, el qual publicaria el llibre en una antologia. El seu segon llibre "Els últims dies dels nostres pares" va ser finalitzat al 2009però no editat fins al 2012, any en el qual també es va editar el seu tercer llibre "La veritat sobre el cas Harry Quebert" conegut mundialment i traduit a 33 idiomes. L'any 2015, el món de Harry Quebert va donar el seu quart llibre: "El llibre dels Baltimore" en el qual parla d'una part obscura de la familia de Harry. Aquest any Joël Dicker ha publicat un llibre "La desaparició d'Stéphanie Mailer", l'últim llibre de l'autor que tracta sobre una desaparició d'una xica en Orphea un poble dels Hamptons.

Admire a Joël Dicker perquè em pareix una gran persona, molt humil i respectuosa i un molt bon escriptor. Vaig descobrir a aquest autor l'estiu del 2018, quan em vaig llegir el seu tercer llibre "La veritat sobre el cas Harry Quebert", llibre mundialment famós on Dicker demostra el seu poder com a escriptor i que em va agradar molt per la seua història i per la manera d'escriure tan característica de Dicker.




MARTINEZ I

1 comentari:

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...