Com ara ja (tots) sabem, les marques més antigues, o com diu l'autora al llibre, "tradicionals" han sofrit canvis al llarg de la seua vida. Sobretot en aspectes com la publicitat, on s'han trobat noves vies per a anunciar i les que ja existien s'han modernitzat adaptant-se a les noves necessitats de les persones.
La meua opinió és que les marques han evolucionat a la vegada que ha anat evolucionant la societat, cosa que em pareix bé perquè les necessitats i comoditats d'avui dia no són les mateixes que es tenien en el moment que es va crear la marca tradicional.
Resumint, les marques tradicionals han hagut de renovar-se per a poder subsistir al pas del temps, i el seu signe d'identitat ha deixat de ser la qualitat del producte, per a passar a ser la imatge de marca que es dóna de cara a la societat.
La meua opinió és que les marques han evolucionat a la vegada que ha anat evolucionant la societat, cosa que em pareix bé perquè les necessitats i comoditats d'avui dia no són les mateixes que es tenien en el moment que es va crear la marca tradicional.
Resumint, les marques tradicionals han hagut de renovar-se per a poder subsistir al pas del temps, i el seu signe d'identitat ha deixat de ser la qualitat del producte, per a passar a ser la imatge de marca que es dóna de cara a la societat.
Martinez I
Natxo, el text està ben escrit llevat d'algun detall de puntuació i el fragment subratllat que trobe prescindible. Allò més destacat és la tria fotogràfica ja que per ara és la que millor ha il·lustrat el contingut de l'entrada. Enhorabona!
ResponElimina