La primera part del llibre parla de l'evolució de les marques des dels seus inicis a meitats del S. XIX fins a l'actualitat. Ens conta que s'ha passat de valorar la qualitat dels productes individualment i produir i consumir el que es necessita,* a que les marques gasten més diners en publicitat que en producció i valorar la marca i el logo abans que el producte en sí.
Crec que aquesta primera part del llibre resumeix molt bé l'actualitat de les marques, que s'han convertit en un símbol que uneix a la gent. Per exemple, quan una persona va a comprar-se un Iphone o una dessuadora cara, no mira les característiques del producte sin que confia en la marca.
També es noten aquests canvis en que els logos de les marques a poc a poc van sent més grans als nous dissenys de les marques i en que els anuncis de marques com Apple, no donen dades de l'aparell: només posen imatges d'algú usant-lo amb música relaxant.
GARCIA M.
Manel, el contingut del text és vàlid i mostra la teua reflexió. Revisa els detalls a corregir. La part en majúscules és meua, crec que així queda millor eixe fragment.
ResponElimina