dimecres, 1 de maig del 2019

PROPOSTA DE DEURES PER A LA ASSIGNATURA D’HISTÒRIA



Si jo fóra professora d'història en l'ESO no posaria deures que em posaven a mi quan anava a l'institut. Tractaria de dur a terme una sèrie de jocs lúdics, que no et donaren mandra realitzar si formares part del meu alumnat.

Per exemple, llegiria el llibre de text en classe i si hi haguera suficient temps, posaria alguna activitat però mai per a casa. El que sí que demanaria com deure per a casa seria veure una pel·lícula relacionada amb el tema en l'actualitat i, a la setmana, la comentaria en classe (entre una i mitja classe depenent del que l'alumnat parlara).

Al principi, perquè segur que costaria, si cap parlara donaria la meua opinió , posaria treballs i l'opció de proposar els temes o que jo n'exposara uns quants i cadascun agafara el qui més li agradara.

Com a extra, a qui li proporcionara interés complir-ho, manaria veure vídeos de YouTube sobre història, com ara “La cuna de Halicarnaso” on parla de temes en els quals en classe s'han parlat però afig extres i qui se'ls haguera vistos podria redactar una pregunta que pujaria nota en l'examen comptant coses dels vídeos.

També parlaria de curiositats de cada tema i uns dies abans de l'examen, faria un repàs amb les pàgines que pugueren entrar, manaria fer resums (això també ho inclouria per a casa encara que, si que et donara temps a començar-ho en classe, també em semblaria genial) ja que he de dir que els exàmens no els posaria gens fàcils.

Pense que l'educació actual és molt decadent; pel que respecta a mi, no em proporciona quasi interés ni curiositat. Tampoc em motiva ni em proporciona temps per a fer altres activitats

1 comentari:

  1. Aitana, el text té una quantitat massa gran d'errades i en part és perquè sembla traduït del castellà (AIXÒ:ESO) També pèrquè no està passat el corrector i la puntuació falla. Els fragments subratllats tenen problemes de redacció.
    Foto!

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...