dijous, 30 de maig del 2019

Biografia Lingüística

Ara vaig a passar a explicar la meua biografia lingüística.

Jo parle principalment el castellà com a llengua materna després del valencià i l'anglés, que són les llengües que he aprés durant tota la meua vida.

Els meus pares parlen castellà, X la meua mare va nàixer a València però va créixer a Alboraia, X la seua família va decidir que parlarà castellà perquè era la llengua que es parlava al carrer del poble, X al col·legi ella va començar a estudiar valencià i com a llegua estrangera va decidir estudiar el francés però estre les seues amigues parlaven castellà. La meua mare va decidir estudiar el francés perquè la meua àvia va estar vivint a França durant més de dos anys, X va decidir anar a França perquè ella vivia al País Basc però no volia estudiar l'euskera, encara que va estar vivint durant menys d'un any,   X després d'estar al País Basc va anar a França.

En segon lloc X el meu pare és d'un poble de Castella La-Manxa que es diu Alberca, aleshores la seua llengua materna és el castellà. El meu pare mai va començar a parlar UNA altra llengua que no fóra el castellà però quan va arribar a l'ESO va començar a estudiar l'anglés en cara que se li donara molt bé.

En tercer lloc, jo tinc dos germans X un més major i un altre més petit, els dos són bilingües actius, parlen el valencià i el castellà encara que el meu germà major també parla l'anglés i el francés, X el meu germà petit està començant a estudiar l'anglés.

1 comentari:

  1. Contingut adequat, millor amb més conceptes sociolingüístics. La puntuació falla (X) perquè no la uses o la uses incorrectament. La foto!

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...