Els deures són una manera d'aprendre monòtona i avorrida però fent una sèrie de canvis en l'asignatura es podria aconseguir fer-los més entretinguts. Canvis com manar un o dos exercicis per a cas en dies alterns; per exemple, estar practicant en classe per un de cada tres dies de classe manar un parell d'exercicis que engloben tot el que s'ha de saber fins a eixe moment.
També en assignatures com castellà en comptes que en professor diga un tema per a fer una redacció el tema siga elegit pels alumnes. O en comptes de fer una redacció, que cada alumne busque informació del tema per a fer un debat. En la nostra classe de física es fa el següent: ens passen els primers tres dies del tema nou donant teoria amb algun exercici resolt fet per la professora, després ens dóna una carpeta al dropbox que té exercicis del que hem donat i ja tu t'encarregues de fer activitats a casa, les que tu consideres necessàries, la professora no controla la quantitat, en els següent dies abans de l'examen ens dediquem a preguntar exercicis o conceptes que no entenem. Jo crec que és una bona manera de fer deures, innecessaris per a algunes persones, a lo millor a alguna persona li basta amb fer dues activitats perquè l'assignatura se li dóna bé i altre li en fan falta vint.
Els fragments destacats no estan ben redactats. No queda clar el significat.
ResponElimina