diumenge, 10 de març del 2019

Relats de marca


Aquesta última part del llibre parla dels relats de marca,* en la meua opinió* un tema ben interessant. Un relat de marca és un relat creat per construir un món de marca que resulte atractiu i convincent per al públic. Pilar Alfonso Escuder, l'autora de l'assaig* vingué el passat dimecres 30 DE GENER a l'institut a fer una xarrada. Ella va fer una petita presentació de l'evolució de les marques, i després, totes juntes debatérem sobre els diferents relats de marca que es mencionaven en el llibre. En la meua opinió aquesta és una bona manera per a comprendre millor l'assaig, ja que tenim l'opinió directament de la mà de l'autora.

A mi van impressionar-me unes quantes coses sobre els relats de marca explicats. Per exemple, el que més em cridà l'atenció fou el cas de Toscani, un publicista que treballava per a Benneton. Aquest va destacar pel tipus d'anuncis que feia, la gent no estava preparada per a aquests, que reflectien la realitat sense filtres la marca es va fer més famosa). Finalment acomiadarenToscanni.

En definitiva, el que ens fa saber aquesta part del llibre,* és que els relats de marca són diguérem que essencials perquè el públic mostre algun tipus d'interés, ja que només ens mostren la part "bona" de la marca, utilitzant publicitat enganyosa* per exemple. I de veres pense que llegir aquesta part del llibre (o l'assaig en general) haurà canviat el nostre criteri a l'hora de consumir, o almenys això espere.

1 comentari:

  1. Bona reflexió, Alicia. A revisar puntuació, renglons i foto. Publicada amb retard.

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...