dimecres, 10 d’abril del 2019

Proposta de deures per a llatí.


En 4t d'ESO, en llatí, es dóna molt de vocabulari i la veritat és que els deures tampoc són molt complicats o avorrits, (cal una pausa major)  és la meua opinió és clar. Però hi ha més formes de fer deures en assignatures que son un altre idioma. Jo propose jocs d'enllaçar. No he vist cap, però si busques en internet segur que trobes algun.

Una proposta que em pareix bona és buscar textos en llatí per la ciutat i intentar traduir-los a casa, després en classe amb els companys. I que el professor explique les cosses que apareixen al text. Ho dic perquè moltes vegades anant pel carrer m'he trobat textos en llatí i em pareixia divertit intentar traduir, sense anar molt lluny davant del meu antic carrer havia un.

Moltes de les nostres paraules (per no dir quasi totes) tenen orígens del llatí i sabent estes no costa tant memoritzar les paraules. Es pot jugar amb això per fer deures que poden ser entretinguts i divertits.  




Calatayud.A                                    
                                                      Resultat d'imatges de palabras en latin por  las calles

1 comentari:

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...