La meua proposta per als deures seria enfocar més les assignatures en
general a la vida fora de l'escola. Per exemple, en classe de castellà o
valencià podríem fer sintaxi amb frases de cançons en lloc de frases inventades. En anglés, relacionat amb la música, podríem agafar cançons i fer "listenings" amb això, i no amb veus robòtiques que després ningú parla com als listenings. Veure més capítols o pel·lícules en anglés també estaria bé.
I la meua mare (falta coma) per exemple, una vegada va manar de deures fer memes amb el segon condicional en anglés però això també podria ser aplicable a altres assignatures com valencià o castellà.
I en assignatures com biologia, en lloc de fer un projecte trimestral de tots el mateix "descobriment" deuríem poder elegir cada un un fet que ens parega interessant i després llegir-ho per poder conéixer els dels altres.
De deures de química o biologia podrien fer-nos fer experiments com un que varem fer en primaria de què d'una llentilla eixien brots, o reaccions químiques que passen al dia a dia i després comentar-les a classe. Com ara, quan poses un ou a vinagre durant aproximadament un dia, després rebota i no es trenca.
I la meua mare (falta coma) per exemple, una vegada va manar de deures fer memes amb el segon condicional en anglés però això també podria ser aplicable a altres assignatures com valencià o castellà.
I en assignatures com biologia, en lloc de fer un projecte trimestral de tots el mateix "descobriment" deuríem poder elegir cada un un fet que ens parega interessant i després llegir-ho per poder conéixer els dels altres.
De deures de química o biologia podrien fer-nos fer experiments com un que varem fer en primaria de què d'una llentilla eixien brots, o reaccions químiques que passen al dia a dia i després comentar-les a classe. Com ara, quan poses un ou a vinagre durant aproximadament un dia, després rebota i no es trenca.
Corregeix les errades (ortografia, gramàtica)
ResponElimina