dilluns, 4 de març del 2019

Les marques del S. XIX

En aquesta part del llibre es parla de les marques que van nàixer en el segle passat, de com han canviat i que no són les mateixes. Al principi l'important era un bon producte, bona qualitat. Però ara el que importa és el que entra pels ulls.

En els anuncis de cotxe (per exemple) mostren el cotxe, mostren una persona feliç pel simple fet de tindre aquest cotxe; unes vistes cridaneres a la platja o les muntanyes amb preciosos colors verds; et mostren un cotxe que ens fan creure que és gegantesc i un material brillant. Però no ens diuen les seues característiques, perquè això a penes importa.

El problema no és sol de les marques, nosaltres també participem en aquest joc. Quan comprem ens fixem que la camisa ens quede bé,  tinga colors que atraguen,* poques persones miren les característiques del vedat o el percentatge d'aquest en la camisa. Potser estem comprant una camisa que és preciosa i ens queda fenomenal però que ens durarà, amb sort, 1 any.Resultat d'imatges de evolucion de logos de marcas de ropa

1 comentari:

  1. Àlex, el text està bé, llevat del que he marcat. Però ha arribat fora de termini...

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...