En aquesta part del llibre es parla de les marques que van nàixer en el
segle passat, de com han canviat i que no són les mateixes. Al principi
l'important era un bon producte, bona qualitat. Però ara el que importa
és el que entra pels ulls.
En els anuncis de cotxe (per
exemple) mostren el cotxe, mostren una persona feliç pel simple fet de
tindre aquest cotxe; unes vistes cridaneres a la platja o les muntanyes
amb preciosos colors verds; et mostren un cotxe que ens fan creure que
és gegantesc i un material brillant. Però no ens diuen les seues
característiques, perquè això a penes importa.
El
problema no és sol de les marques, nosaltres també participem en aquest
joc. Quan comprem ens fixem que la camisa ens quede bé, tinga
colors que atraguen,* poques persones miren les característiques del
vedat o el percentatge d'aquest en la camisa. Potser estem comprant una
camisa que és preciosa i ens queda fenomenal però que ens durarà, amb
sort, 1 any.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Memòria del portafoli i del curs
La veritat és que en començar el curs m'esperava el mateix que vàrem fer l'any passat amb Anna Gascón : escriure redaccions, l...
-
Emma Watson és una actriu, filantropa i activista britànica. Té 28 anys. És coneguda per interpretar a Hermione Granger en la saga de p...
-
Jo sóc i sempre seré una admiradora de Viola Davis . Ella és una actriu de televisió, cine i teatre americana, nascuda a Carolina del Sur...
-
A principis de curs, m'esperava que en l'assignatura de valencià notaria un major nivell al de l'any passat, també pensava que n...
Àlex, el text està bé, llevat del que he marcat. Però ha arribat fora de termini...
ResponElimina