dilluns, 4 de març del 2019

Els relats de marca

Els relats de marca es presenten a l'última part del llibre.

Un "relat de marca" és un relat fet per a presentar la marca atractiva, convincent i llampant per al públic. Com relatar-nos l'història de la marca, ficant les seues característiques i aspectes bons.

L'autora de llibre va vindre el passat 30 de gener a donar-nos una xarrada en aquesta ens presentava els contrarrelats, el contrari als relats. Un contrarrelat parla de les males accions que ha fet la marca en qüestió, ací parlem de mala publicitat; de comportaments no adequats; de descuits que pot haver tingut on insulta a un grup de persones o col·lectiu. En qüestió, accions que no poden fer-li cap bé a la marca si ixen a la llum. Solen causar polèmiques que podrien fer que les marques és vagen a la ruïna.

En el llibre l'autora ens conta també sobre l'evolució de la publicitat en les marques.



Calatayud.A

1 comentari:

  1. Text ben plantejat, però li falta algun cas concret o presentar el treball d'equip que heu preparat per a la classe. I la foto, amb renglons ajustats.

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...