Els relats de marca es presenten a l'última part del llibre.
Un "relat de marca" és un relat fet per a presentar la marca atractiva, convincent i llampant per al públic. Com relatar-nos l'història de la marca, ficant les seues característiques i aspectes bons.
L'autora de llibre va vindre el passat 30 de gener a donar-nos una xarrada en aquesta ens presentava els contrarrelats, el contrari als relats. Un contrarrelat parla de les males accions que ha fet la marca en qüestió, ací parlem de mala publicitat; de comportaments no adequats; de descuits que pot haver tingut on insulta a un grup de persones o col·lectiu. En qüestió, accions que no poden fer-li cap bé a la marca si ixen a la
llum. Solen causar polèmiques que podrien fer que les marques és vagen a la ruïna.
En el llibre l'autora ens conta també sobre l'evolució de la publicitat en les marques.
Calatayud.A
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Memòria del portafoli i del curs
La veritat és que en començar el curs m'esperava el mateix que vàrem fer l'any passat amb Anna Gascón : escriure redaccions, l...
-
Emma Watson és una actriu, filantropa i activista britànica. Té 28 anys. És coneguda per interpretar a Hermione Granger en la saga de p...
-
Jo sóc i sempre seré una admiradora de Viola Davis . Ella és una actriu de televisió, cine i teatre americana, nascuda a Carolina del Sur...
-
A principis de curs, m'esperava que en l'assignatura de valencià notaria un major nivell al de l'any passat, també pensava que n...
Text ben plantejat, però li falta algun cas concret o presentar el treball d'equip que heu preparat per a la classe. I la foto, amb renglons ajustats.
ResponElimina