dimecres, 6 de març del 2019

Les marques al segle XXI

El que l'autora tracta d'explicar en aquesta segona part és que a mesura que passen els anys les tècniques de màrqueting, venda, publicitat o comerç han anat evolucionant per acomodar-se a la nostra evolució, fent el que ells creuen que ens va cridar més l'atenció.
Els fundadors de grans marques com ho són Adidas, Coca cola, Apple... Intenten fer-nos comprar els seus productes amb anuncis vistosos o amb músiques les qual es claven al teu cap tot el dia sense parar. Creen anuncis que saben que ens van a agradar perquè cada vegada evolucionem menys. Moltes vegades l'empresa gasta més diners en els anuncis que en els productes.

Moltes empreses el que fan és utilitzar l'una cara famosa o reconeixible per als seus productes i així automàticament relacionem el famós amb qualitat i comprem el producte pel reconeixement de la cara de la marca.

Resultat d'imatges de gillette griezmann

 ARGAYA A.

1 comentari:

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...