dijous, 7 de febrer del 2019

Relats de marca

Ahir vam tindre el plaer d'acudir a una xarrada de Pilar Alfonso Escuder, autora del llibre "Tot el que encara no saps sobre les marques". Sincerament em va obrir molt els ulls, tant el seu assaig com el contingut de la xarrada en si. Potser el que més em va impactar va ser conéixer els aberrants anuncis d'Oliviero Toscani, ja que no sabia de la seua existència. Em pareix horrible utilitzar imatges de desgràcies mundials per a publicitar una marca i això em fa preguntar-me, fins a on podem arribar? Si bé és cert que les marques tenen una importància mundial i que influeixen en la gran majoria del aspectes de la nostra vida, nosaltres tenim el poder de minimitzar el seu impacte. Amb la xarrada i el llibre he aprés que hem de tindre molta més cura amb les nostres compres, informar-nos de la seua procedència i de les condicions dels treballadors que han confeccionat el nostre desig material.

 Resultado de imagen de pilar alfonso escuder

1 comentari:

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...