dijous, 7 de febrer del 2019

Els relats de marca

Hui en dia els relats de marca,* són coses naturals en la nostra societat, ja siguen de marques de roba, de begudes o incs hui en dia els famosos o les localitats.
*
Com pot ser el cas de Morella* la qual es va presentar per a un concurs de Ferrero Rocher com al poble més bell. Morella va aconseguir guanyar i això li va permetre aconseguir l'il·luminat per als Nadal. A causa d'això Morella va aconseguir fama mentre que Ferrero Rocher va fer publicitat de forma sotil.

Gràcies a això les dues marques es van beneficiar, Ferrero Rocher va aconseguir publicitat i Morella va aconseguir fama el que va implicar que augmentarà el seu turisme i economia.

D'aquesta manera les dues marques es van acabar beneficiant-se i fent-se propaganda mútuament. D'aquest esdeveniment es pot aprendre que les ciutats i pobles també serveixen com a marca i que busquen el seu benefici com a comunitat.
 Resultado de imagen de morella ferrero rocher

1 comentari:

  1. Youssef, al text hi ha unes quantes coses a corregir. La més important és que repeteixes la mateixa idea tres vegades (2n, 3r i 4t paràgraf). A part estan les errades en groc i les de puntuació. En especial l'ús del punt i a part entre el 1r i el 2n paràgraf. Finalment els renglons, que cal ajustar.

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...