dijous, 7 de febrer del 2019

Relats de marca


Resultat d'imatges de tot el que encara no saps sobre les marques



L'altre dia,* va vindre l'autora del llibre tot el que encara no saps sobre les marques (llibre que hem llegit recentment,* i que ens ha deixat amb molt bon sabor de boca), per comentar-nos detalls del llibre, informacions de marques, i tot el que encara no sabíem sobre les marques. També,* ens va parlar de la seua vida abans d'escriure el llibre i després d'escriure-ho, cosa que em va paréixer molt interessant, perquè contava tots els xicotets i grans detalls.


Resultat d'imatges de tot el que encara no saps sobre les marques

A mi em va paréixer una xarrada interessant i educadora, per a aprendre'ns que no hem de fer ni de pensar sobre les marques; que les marques poden dir que està fet a Espanya si l'últim botó de la camisa està fet a Espanya, i que per ahí es fan un parell de trampes.
Tot això m'ha inspirat a mi i al meu company Youssef a fer una recerca i un treball sobre Monster, la beguda. 



Resultat d'imatges de Monster            BESALDUCH. J

1 comentari:

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...