dijous, 31 de gener del 2019

Relats de marca

Ahir a l'institut va vindre l'autora del llibre que estem llegint, és Pilar Alfonso Escuder. En la xarrada que ens va donar va parlar un poc de la seua vida després de escriure el llibre i les critiques que va rebre tras escrivirlo. Els lectors el que més van criticar va ser la portada perque possava un dibuix de la marca Coca-Cola i ells pensaven que pareixia que l'autora estava fent publicitat de la marca.


Resultado de imagen de Pilar Alfonso Escuder

En la meua opinió, la xarrada va estar interesant però va ser una pena que no poguera quedar-me tota la xarrada perque tenia assumptes familiars pero en el temps que vaig estar em va agradar perque també va parlar coses que la van inspirar a escriure i altres marques que feien anuncis aprofitant-se de desgracies que passaven al mon.

1 comentari:

  1. Jorge, no has passat corrector. A part, aquesta entrada necessita més reflexió sobre l'apartat final del llibre.

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...