dijous, 31 de gener del 2019

Les marques al segle XX

En aquesta segona part del llibre, el que tracta d'explicar-nos l'autora és que a mesura que han anat passant els anys i hem anat evolucionant com a societat, hem adquirit més coneixements de tecnologia, màrqueting i empreses, ja que amb el pas del temps hem pogut conéixer més com és l'ésser humà i com funciona el seu cap, o això creguem.

Els fundadors de grans marques com ho són Adidas, Coca cola, Apple... juguen amb açò i tracten de manipular-nos bé siga amb anuncis a la televisió en musiquetes que ens taladren el cap tot el dia i amb missatges esperançadors, que ens fan creure que tenim algun problema i que sols ells tenen la solució per a aquests, millor dit, que ells tenen la millor solució per a nosaltres.

De fet hui en dia les grans marques gastaran més diners en tractar de menjar-nos el cap, que en el producte en si.

Doncs està clar que si veiem la cara d'un futbolista famós, o d'un cantant, o de qualsevol figura que admirem pel que ha aconseguit, si veiem aquesta figura utilitzant les fulletes de Gilet mateixa, automàticament el nostre cap va relacionar aquesta marca amb qualitat, perquè, * és obvi no? Si una persona tan meravellosa ho utilitza, serà el millor producte i quan nosaltres anem a comprar no necessitarem ni informar-nos sobre els components o les característiques del producte.

Les grans marques es creen una imatge falsa de cara al públic i nosaltres els donem més importància al ni tan sols buscar altres opcions.


1 comentari:

  1. Valeria, el text està ben plantejat quant al contingut. Quant a la forma, cal corregir les expressions marcades i reescriure allò subratllat. Recorda també la puntuació (*), justificar renglons i posar foto

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...