En la tercera part del llibre es conten relats de marca de algunes grans empreses que tenen molt de poder,* primer comença contant un poc la historia de l'origen de la marca, despres pasa a fer un poc de memoria de el tipus de publicitat que feia i si li pareix que era una bona o una mala forma de fer publicitat.
Quan va vindre l'autora vàrem comentar un poc la publicitat que va fer Benetton i Toscani als anys 90,* Oliviero Toscani es va fer el publicista de united colors of benetton
i va fer unes campanyes publicitaries molt polèmiques. Com una foto
d'on es veu un conjunt de roba plena de sang amb un forat d'un aparent dispar al pit. O la campanya que ficava fotos dels presoners condemnats a mort.
El varen despatchar pero varen baixar les vendes XXX el tornaren a contratar perquè tornara a fer publicitat.
jo pense que totes les marques tenen coses que ocultar però no sabia que hi havia coses tan greus.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Memòria del portafoli i del curs
La veritat és que en començar el curs m'esperava el mateix que vàrem fer l'any passat amb Anna Gascón : escriure redaccions, l...
-
Emma Watson és una actriu, filantropa i activista britànica. Té 28 anys. És coneguda per interpretar a Hermione Granger en la saga de p...
-
Jo sóc i sempre seré una admiradora de Viola Davis . Ella és una actriu de televisió, cine i teatre americana, nascuda a Carolina del Sur...
-
A principis de curs, m'esperava que en l'assignatura de valencià notaria un major nivell al de l'any passat, també pensava que n...
Corrector?? *= puntuació errònia
ResponElimina