dijous, 31 de gener del 2019

Els relats de marca


Els relats de marca estan molt presents en l'actualitat, i són vitals en l'èxit de les marques ja que les fan més atractives per al consumidor. Si veiem un anunci llarg en el qual observem la vida d'una persona normal i corrent que ha tingut un mal dia i compra, per exemple, un fuet i açò li canvia l'ànim, ens sentirem identificats amb el personatge i comprarem eixe producte abans que un altre semblant que no té aquest tipus de publicitat.

En alguns casos, inclús s'han arribat a fer relats de marca molt polèmics per ser considerats per algunes persones com de mal gust, com és l'exemple de aquesta campanya de Benetton creada per Oliviero Toscani, un ex-publicista d'aquesta popular marca de roba:

Imatge relacionada
Malalt de sida en els seus últims moments de vida



En qualsevol cas, com a consumidors hem de procurar no donar importància a aquests relats si realment el que valorem és la qualitat d'una marca o producte i no la imaginació dels seus publicistes.


GARCIA M.













































































































































Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...