dijous, 31 de gener del 2019

les marques al segle XXI


Les marques al S. XXI han cobrat molta importància,* per exemple, als Estats Units, el tatuatge més sol·licitat, és el logo de Nike, com deia l'autora al llibre.

Així, amb un llenguatge molt planer i un estil amé i fàcil de llegir, el que són i el que representen les marques al segle. XXI

A mi personalment, em va impressionar,* quan l'autora ens va posar un muntatge d'un carrer sense anuncis ni tanques publicitàries i el mateix carrer amb tots aquests anuncis publicitaris. També he aprés que les marques s'identifiquen per colors, o per exemple, que un poble s'havia pintat de blau, per fer un rodatge d'una sèrie, i al final es va convertir en marca.



Resultat d'imatges de calle llena de anuncios

                                                                              BESALDUCH.J
                





1 comentari:

  1. Joel, el text necessita més elaboració, les idees no estan ben connectades. Si la part final la vols dedicar a la xarrada amb l'autora, ho has de dir. Refes-la millorant tot açò.

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...