dissabte, 19 de gener del 2019

Les marques en el meu dia a dia

Les marques en el meu dia a dia


Normalment jo crec que la gent tendeix a catalogar als altres a un extrem o a l'altre pel que fa a marques. 
Per exemple, esta aquest tipus de persones que només es preocupen per la marca i tot el que compren (de roba a productes quotidians) ha de ser de marca també. Després, esta l'altre extrem de gent que no soporten per a res les marques ni tampoc els agrada comprar-les. 
Jo personalment conec a eixos dos tipus de persona però no vol dir que siga el mes comú. Jo mateixa si que li done importància a les marques i crec que fins fa un parell d'anys ni m'importaven ni les comprava. Per a mi comprar coses de marca significa de normal comprar coses de qualitat, encara que no sempre és el cas gràcies a què ara importa mes el nom de la marca que quines qualitats té. 
En conclusió, pense que comprar de marca pot ser molt útil i estalviar-te diners a llarg termini gràcies a la qualitat, però també en el cas de (per exemple) roba, pots obtindre coses que et vagen a agradar i a durar a muntó en un mercat, o siga que que siga de marca no sempre es el millor o el més confiable.



Resultado de imagen de marcas

1 comentari:

  1. Zoe, has fet una reflexió interessant quant al contingut. D'altra banda, cal prestar atenció a unes quantes coses més. No publiques si abans no li has passat un corrector (al bloc de quart el trobaràs); justifica els renglons, posa el títol dins la finestra corresponent; etiqueta amb el teu cognom en majúscules i la inicial del teu nom.
    Corregeix les errades en groc i subratllades (repetició o element innecessari)

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...