divendres, 18 de gener del 2019

Les marques del S.XXI

En aquesta segona part del llibre, l'autora ens relata l'evolució constant de les marques i la importància que tenen al mercat global. Simplement el mercat no seria el que és sense elles, ja que mouen milions de seguidors i per tant milions de compres, simplement pel renom d'aquesta. Crec que és necessari recalcar l'evolució del mercat que coneguem, ja que als seus inicis es basava en satisfer necessitats bàsiques de la població,* ara mateix és totalment el contrari,* les marques s'aprofiten d'una espècie de necessitat que tenim els humans que ens fa voler acumular un munt de béns materials indiscriminadament i llançar-nos a les ofertes com si es tractara d'or. Per altra banda tenim la publicitat, un mecanisme ideat per les empreses que bàsicament incita al consumidor a comprar diversos productes fent-li pensar que té una mancança en algun aspecte de sa vida i donant-li la solució immediata, consumir el producte que es publicita.

En la meua opinió* pense que hauríem de pensar molt més la nostra compra abans d'efectuar-la, ja que moltes vegades ens manipulen fent-nos pensar que seríem més feliços amb un producte de qualsevol marca de torn i no deixar-nos portar per les opinions de la societat perquè això en certa forma determina la nostra forma de vestir, menjar... en definitiva* les nostres compres.
Resultado de imagen de publicidad

1 comentari:

  1. Aitana, el contingut està bé. Només has de corregir l'ús de la puntuació (*) i suprimir l'expressió subratllada perquè és redundant.

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...