dijous, 17 de gener del 2019

Les marques al segle XXI

A aquesta primera part del llibre l'autora ens parla de la definició de la paraula literal ''marca''. L'autora utilitza un recurs cronològic per a descriure com a sigut aquesta paraula durant els últims anys.* Com hi han influït les marques a la nostra vida des de que van ser socialment reconegudes. 

La meua opinió sobre aquest tema de la sobrecàrrega de les marques és que,* les marques ens hi han envaït fins a un punt que els esports és el millor exemple d'aquesta sobrecàrrega,* els futbolistes famosos porten peces de roba que potser a ells mateixos no els agradi, però quan els ofereixen una quantitat elevada de diners, s'ho pensen i accepten portar-ho. Pense que el que l'autora ens vol transmetre és que les marques cada vegada ens estan envaint més i més, fins que arribarà un punt que tot estiga publicitat i ja no es pugui canviar.


                                                            Juárez. Mario


Resultado de imagen de messi adidas

1 comentari:

  1. Mario, el contingut del text és vàlid però has de corregir les errades d'expressió, en especial la puntuació (sobra o falta) i allò subratllat perquè s'entenga el que vols dir.

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...