dimarts, 8 de gener del 2019

Les marques en el meu dia a dia

Jo crec que és molt difícil trobar a una persona que li done igual la seua aparença física, la roba que porta o el que pensa la resta del món sobre ella.
Potser és trist, i encara que no m'agrada admetre-ho, a mi em preocupa bastant la roba que porte i les impressions que tindran la resta de persones sobre mi. Respecte a les marques de vestimenta, jo mai havia sigut de portar marques, per a mi és més pel tema de la qualitat de les peces de roba. Però sí que conec a un parell de persones que es prenen molt seriament el tema de portar marques que estiguen a la moda. Fins i tot jo podria reconéixer que fallaria en els experiments on et donen una peça de roba barata sense valor però que se suposa que és d'una marca cara i a tu et pareix una peça fantàstica solament per la seua suposada marca.
En la meua opinió, la gent està molt més influenciada per les marques del que pensa. Les marques pràcticament controlen el nostre dia a dia.



Resultat d'imatges de levis

1 comentari:

  1. Carme, cal passar el corrector abans de publicar. El connector "fins i tot" no va bé on l'has posat, mira de canviar-lo pel que toca.
    El contingut de l'entrada està bé.

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...