dilluns, 7 de gener del 2019

Les marques al dia a dia


Personalment opine que les marques no tenen massa importància al meu dia a dia, o almenys jo no li la done.
Està clar que si estan molt presents i per cada carrer que passe hi observaré una distinta, per cada persona una marca coneguda a la roba que vist, o inclús quan òbric la nevera o vaig al supermercat veig marques per totes parts; Però fins a quin punt poden arribar a ser importants a la nostra vida? Vull dir, el món està plé de gent apassionà per la moda i molt ben informada, doncs òbviament per a aquestes persones les marques, tant grans com menudes* seran molt més importants que per a una altra persona; per a un dissenyador de roba, l'ama d'una franquícia com pull and bear.* un simple dependent del corte inglés, o una persona que es dedique a idear noves olors per perfums... Doncs clarament per aquestes persones seran molt més importants les marques dia a dia que per a un obrer, una metgessa, un mestre o una portera.
Tots hi observem marques durant el dia però no tots li fiquem la mateixa importància i, per a mi, no hi tenen massa, simplement les observe i algunes les compre, perquè m'agrada la qualitat o el disseny, o el sabor, l'olor... no pel nom, ni per la fama compre alguna cosa, sinó per la quantitat en què em satisfà.

1 comentari:

  1. El text està ben plantejat però t'apartes de l'enunciat, ja que havies de parlar de tu mateixa. D'altra banda, queden els aspectes de llengua (has passat el corrector?) a revisar: puntuació sobretot, ús dels pronoms febles, lèxic i l'últim fragment que no s'entés perquè no està ben expressat.
    A part, justifica renglons i afegeix foto!

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...