dimecres, 23 de gener del 2019

Relats de marca

La segona part del llibre m'ha paregut la més interessant pel fet que explicava algunes marques de manera detallada, els seus antics eslògans o la seua publicitat,de marques importants com Nestlé, Nike, Coca cola... He vist en internet alguns de l'anuncis publicitaris dels quals es parla en el llibre i són molt bonics. Les persones que pensen els anuncis o fan molt bé.

He vist que les marques han evolucionat d'una manera molt gran, han anat canviant des de fa molt de temps, durant la xarrada l'autora va parlar sobre un home que fa els anuncis de Benneton amb imatges de desgràcies que passen en el món,personalment no m'agrada aquest tipus d'anuncis perquè la marca que els utilitza és una marca de roba, no una marca com creu roja o metges sense fronteres que sí que van ajudar d'alguna forma a les persones que estan en eixes condicions.

1 comentari:

  1. Maria, està bé la teua reflexió però has de corregir l'expressió. Fixa't en la puntuació (*), les faltes en groc i allò subratllat (imprecisions en el substantiu i verbs que han d'anar en passat)

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...