diumenge, 27 de gener del 2019

Les marques al s.XXI

En la primera part del llibre l'autora ens fa conéixer el significat de marca i les seues fases des del començament de la seua existència fins a la modernitat. I després, quan ja tenim clares les etapes, ens explica tots els elements que constitueixen una marca postmoderna fent-nos entendre que una marca no soles és un nom amb un logo. El que es considera marca en el món publicitari sense que nosaltres ens assabentem és valor, confiança i fins i tot arriba a ser un estil de vida. Açò m'ha fet reflexionar sobre la vertadera importància que tenen les marques en la vida de tots nosaltres sense que ens donem compte. A mi em pareix una cosa bastant negativa, ja que ens prenem molt seriosament una cosa sense valor ni importància pròpia i a més a més, un dels problemes greus d'aquesta qüestió és que li traguem partit a aquestes institucions corruptes. Pense que no hauríem de donar-li tanta consideració ni atenció a les marques.
Image result for marcas

1 comentari:

  1. Carmen l'entrada té unes quantes coses a millorar: fragments que cal reescriure perquè s'entenga el sentit (els subratllats), errades en groc (interferències del castellà), puntuació, justificació de renglons i foto que falta.

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...