En la primera part del llibre l'autora ens fa conéixer el significat de marca i les seues fases des del començament de la seua existència fins a la modernitat. I després, quan ja tenim clares les etapes, ens explica tots els elements que constitueixen una marca postmoderna fent-nos entendre que una marca no soles és un nom amb un logo. El que es considera marca en el món publicitari sense que nosaltres ens assabentem és valor, confiança i fins i tot arriba a ser un estil de vida. Açò m'ha fet reflexionar sobre la vertadera importància que tenen les marques en la vida de tots nosaltres sense que ens donem compte. A mi em pareix una cosa bastant negativa, ja que ens prenem molt seriosament una cosa sense valor ni importància pròpia i a més a més, un dels problemes greus d'aquesta qüestió és que li traguem partit a aquestes institucions corruptes. Pense que no hauríem de donar-li tanta consideració ni atenció a les marques.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Memòria del portafoli i del curs
La veritat és que en començar el curs m'esperava el mateix que vàrem fer l'any passat amb Anna Gascón : escriure redaccions, l...
-
Emma Watson és una actriu, filantropa i activista britànica. Té 28 anys. És coneguda per interpretar a Hermione Granger en la saga de p...
-
Jo sóc i sempre seré una admiradora de Viola Davis . Ella és una actriu de televisió, cine i teatre americana, nascuda a Carolina del Sur...
-
A principis de curs, m'esperava que en l'assignatura de valencià notaria un major nivell al de l'any passat, també pensava que n...
Carmen l'entrada té unes quantes coses a millorar: fragments que cal reescriure perquè s'entenga el sentit (els subratllats), errades en groc (interferències del castellà), puntuació, justificació de renglons i foto que falta.
ResponElimina