dilluns, 28 de gener del 2019

Les marques del s.XXI

Ja feta la introducció, l'autora passa a fer un repàs de l'evolució de les marques a través del temps. L'inici del que coneixem com a marca va ser al final del s. XVIII, amb la Marca Tradicional. Als anys vint del segle passat, les Marques Modernes aparegueren. Finalment, la marca com la coneguem hui, aparegué als anys huitanta. A més, l'autora descriu els components d'una marca i el que aporten a ella.

Personalment, m'ha impressionat saber que les marques han evolucionat tant des del seu sorgiment, ja que pensava que el temps no els havia afectat. També m'ha resultat molt curiós saber com els components d'una marca són tan importants i ens afecten en gran mesura. Per exemple, gràcies al logo o color característic d'una marca podem reconéixer-la fàcilment (verd - Amena). En general, les marques tenen els seus mètodes i tàctiques per fer-se conéixer i endinsar-se en les nostres vides.



MULAS P

2 comentaris:

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...