diumenge, 6 de gener del 2019

Les marques al meu dia a dia

En la meua humil opinió* pense que les marques ens condicionen en molts aspectes durant el dia, pot ser inconscientment o amb alguna determinada intenció. En el meu cas particular* he d'admetre que sí que tenen una influència notable, ja que prefereix determinats productes d'una marca amb cert renom que una altra "blanca". La veritat* és un aspecte que he anat minimitzant perquè ara tinc molta més consciència del danys col·laterals que pot ocasionar la meua compra al medi ambient o directament a altres persones de països tercermundistes. Per això he deixat de consumir productes de tendes molt populars o de baix cost. Respecte a les persones que m'envolten i per tant formen part d'un món consumista, les podria classificar en tres tipus (ficant com exemple la roba): en primer lloc les persones que només volen seguir la moda per a ser acceptats en determinats grups socials i per tant es poden gastar una quantitat indecent de diners en roba d'una marca que explota a les seues treballadores,* després tenim a unes persones amb una renda per càpita no molt elevada que sovint comprén roba amb preus molt baixos per què és el que es poden permetre i per últim estan les persones que compren simplement el que els agrada sense cap discriminació per marca o preu, solament es guien pels gustos propis. Jo crec que estic al tercer però cada vegada menys per què com ja he dit abans, he decidit no consumir productes de determinades marques a causa de les condicions de treball que ofereixen als seus treballadors i al seu impacte a la natura. Com a resolució* caldria dir que vivim en un estat capitalista i en un món molt globalitzat, rodejats de tota mena d'anuncis o modes absurdes que pretenen que incrementem el consum de béns o objectes que realment ens són innecessaris per a portar una vida feliç. Per tant jo pense que tots hauríem de fer un exercici d'autocrítica abans de comprar res i determinar si ho volem adquirir per necessitat o per plaer propi, així acabaríem amb molts problemes tant de caràcter humanitari com mediambiental.



Resultado de imagen de marcas deportivas

1 comentari:

  1. Aitana, has escrit molt i amb molt de contingut. Et felicite perquè tens poques faltes, algunes d'ortografia i les altres són expressions que no van bé (dues subratllades i una destacada)

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...