diumenge, 6 de gener del 2019

Influència de les marques al meu dia a dia

Les marques, en general, no em condicionen la meua vida en general, i menys la de roba o objectes merament estètics. Em dóna completament igual usar un polo de marca que una jaqueta del sastre. Però, per exemple, la Nutella de ''Ferrero'' està més bona que la crema d'avellanes marca ''Hacendado'', les coses com són.

En coses respecte a la qualitat d'alguna cosa sí que m'importa, preferisc comprar alguna cosa que em dure més encara que siga més car. Abans solia comprar-me un parell d'auriculars cada tres mesos perquè sempre me'ls comprava del basar i es trencaven a la setmana. Els utilitzava fins que em feia l'ànim d'anar a aconseguir uns altres, i així sempre. Però des dels Nadal passats que em varen regalar uns de marca (tampoc molt cars, vaja, no arribaven als vint euros) no he tornat a comprar uns de nous.




2 comentaris:

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...