diumenge, 6 de gener del 2019

Les marques al meu dia a dia.



En la meua opinió, les marques hui en dia influeixen molt a la nostra societat, ja que tenen un gran paper a l'hora de consumir.
Pense que en el meu cas les marques no han influït massa a l'hora de vestir, ja que crec que la roba cara pot tindre la mateixa qualitat (o inferior) que la roba de botigues normals, és a dir, aquelles que no vénen roba de marques. Això sí, les marques m'han influït a l'hora de comprar calçat. Pense que les sabates de certes marques poden tindre una millor qualitat que les d'altres, i com que sóc una persona que té cura de les coses, em duren prou i em val la pena el que pague per elles. De totes maneres, m'agradaria centrar-me en el tema de la roba, ja que jo, quan compre, em fixe sobretot en si m'agrada o no el que vull comprar. Per això, davant una samarreta de marca que siga igual a una altra que no ho és, em resulta totalment indiferent quina agarrar.
Però el que menys m'agrada de les marques, sense cap dubte, és que obliguen la gent a vestir de certa manera simplement pel que pensaran els altres. I també crec que en entorns en els quals la gent té diners i es pot permetre anar de marca, hi ha persones que no encaixen simplement per la seua forma diferent de vestir, el que provoca, a vegades, que es burlen d'elles.
En definitiva, crec que d'alguna manera les marques el que fan és pressionar la societat per seguir la "moda" i que podríem viure perfectament sense elles. El problema és que, a aquestes alçades, és quasi impossible evitar-les.


Resultat d'imatges de marcas

1 comentari:

  1. Júlia, el text està molt ben redactat. Només caldria substituir el connector destacat perquè no és l'adequat; usa un altre ("de totes maneres", "en tot cas")

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...