diumenge, 6 de gener del 2019

Les marques al meu dia a dia


Açò de les marques al meu dia a dia és una qüestió molt extensa i característica. Pel que jo veig, hi ha tres tipus de persona respecte a les marques. El primer tipus és aquell que sempre ho vol tot de marca, la roba, les tecnologies, el material que utilitza... Fins i tot pot arribar al menjar. Després està aquell que no en vol res de marca, que té fòbia a les marques, diria jo. Aquest tipus és el que jo en pense que no hi ha molts, vull dir, o compres roba de marca o te'n dóna igual portar-ne que no. Ací estaria el tercer tipus, aquells que no miren la roba de la marca que porten, siga perquè la roba és heretada o perquè és del mercat.

Avui dia les marques influeixen moltíssim en la gent, els anuncis són més cridaners i creen nous models, de forma que augmenta el preu i augmenten les prestacions amb l'objectiu que la gent compre i no deixe de fer funcionar eixa cadena. Un exemple que em crida molt l'atenció és "Apple", aquesta marca fa els mòbils cada vegada més grans i encara que siguen exactament igual que els anteriors respecte al funcionament, la gent continua comprant-los.

Jo personalment no crec que siga una persona molta de marca, a mi em dóna igual quina roba portar si m'agrada o quin mòbil tenir si funciona bé.  Resultat d'imatges de marcas

ARGAYA A.

1 comentari:

  1. Alicia, passar el corrector abans de publicar és IMPRESCINDIBLE. A part de les ortogràfiques i de puntuació (*), et comente que el connector del rimer rengló no està ben usat. De fet, en pots prescindir i afegir un punt.
    Recorda també posar la foto.

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...