diumenge, 6 de gener del 2019

Influencia de les marques en el meu dia a dia


Al meu dia a dia, les marques, no juguen un paper important perquè la roba que jo porte no sol ser de marca, i si ho és, és perquè és un regal que m'han fet. A més, quasi tota la roba que duc,* és d'uns veïns meus que tenen cosa de tres anys més que jo. També he d'afegir, que em dóna igual la marca que porte mentre m'agrade la roba que duc,* hi ha gent que conec que si no és de tal marca, no volen dur aqueixa roba. També he d'afegir que no tinc cap preferència de marques, i que pots trobar dos peces de roba igual, una amb marca, i una sense marca, i la de marca val 20 o 30 euros més.

            Resultat d'imatges de marcas de camisetas

                                                                                                                  Besalduch .J

1 comentari:

  1. Molt bé, Joel! El text a penes té errades, només un parell de puntuació i una d'estil (canvia una de les expressions subratllades per evitar la repetició.

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...