divendres, 4 de gener del 2019

Influència de les marques en el meu dia a dia


Una marca és un bé immaterial, però que es pot veure representada físicament en un producte que ofereix. A la primera part del llibre aprenem que una marca es basa en un nom, logo, relats, valors, emoció, confiança i sentit. Ara que ja sabem què és una marca, ens podem preguntar: Com ens afecten en la nostra vida diària?


Personalment no tinc cap preferència per una marca concreta. Per posar un exemple, a l'hora de vestir procure comprar el que m'agrada, sense fixar-me en la marca, encara que aquesta acció no m'agrada, ja que pot afectar a una part del món explotada per la societat del tèxtil, Àsia. Per tant, les marques no sols ens afecten individualment, també ho fan de manera global. Hem de destacar la influència d'aquestes en el nostre planeta, on vivim, i per tant, ens afecta a tots. 

Com ja he dit, no m'agrada fixar-me en les marques, no obstant reconec que gràcies al nom d'aquestes podem identificar ràpidament (si ens informem prèviament) productes de qualitat i els valors amb els quals han sigut creats, com per exemple a l'alimentació i l'electrònica, on reconec que sí que em fixe. No sols ens relacionem amb les marques de manera directa, indirectament també. Un cas que podem anomenar és l'aparició d'anuncis publicitaris als nostres espais públics, els carrers, o fins i tot a la televisió, endinsant-se en la nostra vida privada.


Per a concloure, remarque que no m'agrada fixar-me en marques, encara que admet que la història d'alguna sí que m'inspira i em meravella.


Resultado de imagen de versace logoResultado de imagen de gente comprando marcaResultado de imagen de nestlé

1 comentari:

  1. Pablo, la teua reflexió (molt extensa) és molt completa pel que fa al contingut. Ara bé, hi ha un parell de fragments que cal millorar des del punt de vista sintàctic i un terme erroni (destacat en groc) També et comente que cal deixar la mateixa distància quan separem els paràgrafs i per últim, recorda etiquetar el text, per favor.

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...