divendres, 28 de desembre del 2018

INFLUÈNCIA DE LES MARQUES EN EL MEU DIA A DIA



Jo em considere a mi mateix una persona molt austera i despreocupada de la seua estètica i per tant les marques no tenen gran importància en la meua vida. Fins que no em cal, no compre roba; i no recorde l'última vegada que vaig anar a comprar-ne perquè em pareix avorridíssim. De fet, si puc utiliitze roba del meu germà major que ell ja no gaste i per no haver d'anar a comprar-ne, és mon pare qui, quan troba alguna cosa interessant i a bon preu, me la porta perquè jo desidisca si quedar-me-la o no.

Però, malauradament (almenys des del meu punt de vista), la majoria de gent està a l'altre extrem. I és que les marques, no només de roba sinò de cotxes i mòbils, ho són tot en la vida de molts joves i altres que fa molt que deixaren de ser-ho. A més, les xarxes socials no fan més que alimentar el desig de comprar productes de marcaX , ja que com molta gent comparteix fotos amb roba de "Hollister" i "IPhones", tot el que veu la foto vol tindre els mateixos productes per seguir la moda.

Resultat d'imatges de multitud haciendo cola para comprar iphone


GARCIA M.

1 comentari:

  1. Manel, la reflexió és molt vàlida i la foto ben triada. Ara bé, revisa el text per corregir les errades (puntuació, espai abans de pausa i la "i"), a part d'eliminar el títol que sobra.

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...