dimecres, 26 de desembre del 2018

Influència de les marques en el meu dia a dia


Les marques en el meu dia a dia no són tan importants, encara que cada vegada tenen una influència major en les persones i també en mi. En el meu entorn hi ha molta gent que sols li agrada vestir de marca i mesura la classe social i la personalitat de cadascú segons la roba que utilitzen.

Jo mai havia buscat comprar roba d’aquest tipus ja que no tenia interès i els preus eren molt alts. En canvi ara tinc algunes coses de marca, però no necessite de forma imprescindible tindre roba de marca, ni busque vestir d’una. Quasi sempre, quan he comprat roba, he agafat les coses que m’agradaven sense fixar-me en la seua marca, simplement comprava el que m’agradava. He de reconèixer que últimament, encara que continue comprant el que m’agrada, sí em fixe que marca té.

Per altra banda estan les marques de mòbil. Cada vegada més gent sols vol una determinada marca, i cada vegada que ix un nou model se’l compren sense importar el preu. No entenc com pot haver gent que tenint un mòbil boníssim que ha costat molts diners haja de comprar el nou model, tirant un mòbil d’alta qualitat per comprar un altre pràcticament igual només per tindre l’última novetat.





FERRER M


1 comentari:

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...