dilluns, 24 de desembre del 2018

Les marques en el meu dia a dia


Les marques per a mi no són importants; em dóna igual quina marca de roba vestir mentre m'agrade, però en el meu entorn sí que hi ha gent a qui l'importa la marca que porta. Per a ells és molt important de quina marca van vestits. Segons el llibre les marques divideixen a la gent en dos grups, les persones que vesteixen de marca i les persones que no. Estic d'acord amb això i he d'afegir que, de vegades els dos grups de persones es creuen millor que l'altre grup només per vestir o no de marca. Així, els dos grups posen etiquetes a l'altre grup per com van. També crec que dins del grup de les persones que vesteixen amb marca hi ha molts mini grups en els quals estan les persones que vesteixen cada marca, perquè encara que t'agraden les márques segur que no t'agraden totes. Per exemple, et pot agradar vestir de la marca Hollister i no vestir de la marca HyM.
Resultado de imagen de marques en el meu dia a dia

1 comentari:

  1. Maria, està molt ben escrita la reflexió. Només has de corregir les expressions marcades i, això sí, afegir una foto per il·lustrar el missatge :)

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...