divendres, 21 de desembre del 2018

Les màrques al meu dia a dia

Les marques al meu dia a dia no són molt importants perquè no porte coses de marca i no compre coses per la seua marca sinó perquè m'agrada, per exemple, el colacao que m'agrada, però em dóna igual que siga d'una altra marca. Tampoc sóc d'anar a la moda, em compre roba perquè em fa falta, no perquè siga el que els mijans diuen que es du eixa temporada. Tampoc m'importa la marca de la tecnologia com Apple o per l'estil* però a la gent que li agrada el dret de tindre el mòbil que li done la gana, però la gent que sempre es compra l'últim de l'últim encara que tinguen el model anterior, no li trobe el sentit perquè hi ha moltes marques de mòbils que ofereixen coses paregudes a Apple i costen menys.


La conclusió és que no és necessari tindre roba de marca ni un i-phone.
                            
                                    Resultado de imagen de marques

2 comentaris:

  1. Gonzalo, etiqueta i posa foto, tal com diguérem. Per altra banda, fixa't quan redactes per tal de millorar la puntuació (*) i l'estructura de les oracions. Escriure no és parlar, recorda-te'n!

    ResponElimina
  2. Per cert, enhorabona perquè has estat el primer a fer l'entrada al bloc!!

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...