diumenge, 6 de gener del 2019

Influencia de les marques en el meu dia a dia


Jo sóc una persona que mai he sigut de seguir les marques però sempre m'agradat anar ven vestit,Xjo crec que estic en el punt intermedi dels dos extrems.

La meva opinió és que,* és molt millor estar en l'extrem de què no t'importi el teu exterior, a l'altre de què assoles t'importi açò. Desgraciadament la societat i les xarxes socials fan que molta gent tingui cada vegada més complements ? marca i amb la qual cosa inverteixi més diners en aquestes. Em pareix una ximpleria invertir una quantitat molt elevada de diners en sabates o samarretes de marca.
Em pareix molt lamentable que persones que no es poden permetre un mòbil iPhone o una samarreta Gucci X compren amb els seus diners estalviats* que lis a costat molt d'esforç, quan realment és que volen aparentar que tenen diners.


Resultado de imagen de marcas ropa

1 comentari:

  1. Mario, el text necessita revisió per diversos motius: puntuació (*), elements que falten (X), expressions incorrectes (en groc) i la part final que cal refer-la perquè s'entenga bé la idea.
    El contingut està bé, tot i que se centra només en un argument.

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...