dimecres, 5 de juny del 2019

Biografía Lingüística

Majoritàriament tota la meua família parla el castellà. Per part de la meua mare es parla un poc de basc perquè mon avi era de Navarra però res més especial.

La meua mare parla un poc de valencià perquè va estudiar per a fer el mitjà i el mau pare el va aprendre al treball, amb els seus companys. El meu germà i jo parlem valencià i castellà des de bressol. Jo porte des de primer de primària (9 anys) aprenent anglés i FRANCÉS des de tercer de primària (7 anys), però preferisc mil vegades parlar en anglés que en francés, ja que em resulta més fàcil.

El meu nivell de la llengua que més domine a la que menys és: castellà, Anglés, valencià i Francés. Fa dos anys vaig anar a Amsterdam i em va tocar parlar anglés però el dominava suficientment com per a anar a qualsevol lloc.

La veritat és que la llengua que més m'agrada parlar és l'anglés encara que em coste més. És un idioma que m'agradaria dominar perfectament junt amb l'italià què estic intentant aprendre.

Finalment uns altres idiomes que voldria aprendre són l'alemany, el xinés i l'anglés més orientat al Regne Unit.


Resultat d'imatges de idiomas del futuro


ARGAYA A.


1 comentari:

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...