Després de la reunió amb Pilar Alfonso Escuder (l'autora), ens deixà clara la definició de relat de marca: un relat creat per construir un món de marca que resulte atractiu i convincent per als consumidors. També que es relaciona explícitament o implícita amb uns pocs valors que el justifiquen. Es manifesta de moltes maneres (publicitat, espais de la marca, empaquetat, treballadors, esdeveniments...) Pilar va parlar de coses molt interessants i aquesta última part és la que més m'ha agradat, per exemple* el cas de Toscani, un italià que feia campanyes publicitaries reflectint coses que la gent no estava preparada per a veure en una campanya de roba per a la marca Benneton.
Açò nós ha inspirat al meu grup i a mi en elegir la marca de texans Levi's per fer el nostre treball. Júlia, Aitana i jo hem decidit escollir en comptes d'una marca amb moltes polèmiques i factors negatius, una marca centenària que no explota als seus treballadors i fa campanyes pel medi ambient.
Açò nós ha inspirat al meu grup i a mi en elegir la marca de texans Levi's per fer el nostre treball. Júlia, Aitana i jo hem decidit escollir en comptes d'una marca amb moltes polèmiques i factors negatius, una marca centenària que no explota als seus treballadors i fa campanyes pel medi ambient.
Carmen, el text està bé en general, però cal corregir puntuació errònia i allò destacat en groc.
ResponElimina