dijous, 7 de febrer del 2019

Les marques del s.XXI


La primera part del llibre ens conta l'evolució de les marques a través de la història, des de meitat del segle XIX fins hui en dia. Ens conta que amb el pas del temps s'ha començat a invertir més diners en la publicitat que en els productes. També ens explica que les marques no estan solament formades pel logo i l'eslògan sinó que estan formades per moltes més coses. A més ens diu que no solament les empreses són marques sinó que les persones o localitats també poden ser-ho.





Resultado de imagen de Pueblo pitufo

1 comentari:

  1. Youssef, el text està correctament escrit però necessita contingut i reflexió personal a part del resum que has posat per iniciar-lo. Justifica renglons i posa foto perquè així està incomplet

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...