La primera part del llibre ens conta l'evolució de les marques a través de la història, des de meitat del segle XIX fins hui en dia. Ens conta que amb el pas del temps s'ha començat a invertir més diners en la publicitat que en els productes. També ens explica que les marques no estan solament formades pel logo i l'eslògan sinó que estan formades per moltes més coses. A més ens diu que no solament les empreses són marques sinó que les persones o localitats també poden ser-ho.
dijous, 7 de febrer del 2019
Les marques del s.XXI
La primera part del llibre ens conta l'evolució de les marques a través de la història, des de meitat del segle XIX fins hui en dia. Ens conta que amb el pas del temps s'ha començat a invertir més diners en la publicitat que en els productes. També ens explica que les marques no estan solament formades pel logo i l'eslògan sinó que estan formades per moltes més coses. A més ens diu que no solament les empreses són marques sinó que les persones o localitats també poden ser-ho.
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Memòria del portafoli i del curs
La veritat és que en començar el curs m'esperava el mateix que vàrem fer l'any passat amb Anna Gascón : escriure redaccions, l...
-
Emma Watson és una actriu, filantropa i activista britànica. Té 28 anys. És coneguda per interpretar a Hermione Granger en la saga de p...
-
Jo sóc i sempre seré una admiradora de Viola Davis . Ella és una actriu de televisió, cine i teatre americana, nascuda a Carolina del Sur...
-
A principis de curs, m'esperava que en l'assignatura de valencià notaria un major nivell al de l'any passat, també pensava que n...
Youssef, el text està correctament escrit però necessita contingut i reflexió personal a part del resum que has posat per iniciar-lo. Justifica renglons i posa foto perquè així està incomplet
ResponElimina