dijous, 17 de gener del 2019

Les Marques del S.XXI

Com ara ja (tots) sabem, les marques més antigues, o com diu l'autora al llibre, "tradicionals" han sofrit canvis al llarg de la seua vida. Sobretot en aspectes com la publicitat, on s'han trobat noves vies per a anunciar i les que ja existien s'han modernitzat adaptant-se a les noves necessitats de les persones.

La meua opinió és que les marques han evolucionat a la vegada que ha anat evolucionant la societat, cosa que em pareix bé perquè les necessitats i comoditats d'avui dia no són les mateixes que es tenien en el moment que es va crear la marca tradicional.

Resumint, les marques tradicionals han hagut de renovar-se per a poder subsistir al pas del temps, i el seu signe d'identitat ha deixat de ser la qualitat del producte, per a passar a ser la imatge de marca que es dóna de cara a la societat.



Martinez I
Resultado de imagen de CARTELES ANTIGUOS

Imagen relacionada

1 comentari:

  1. Natxo, el text està ben escrit llevat d'algun detall de puntuació i el fragment subratllat que trobe prescindible. Allò més destacat és la tria fotogràfica ja que per ara és la que millor ha il·lustrat el contingut de l'entrada. Enhorabona!

    ResponElimina

Memòria del portafoli i del curs

La veritat és que  en  començar el curs m'esperava el mateix que  vàrem  fer l'any passat amb Anna  Gascón : escriure redaccions, l...